Klagehåndtering

Er du misfornøyd med tjenesten vår?

Ett av Zmartas mål er å ha 100 % fornøyde kunder. Dessverre kan ting gå feil iblant. Hvis du, uansett grunn, er misfornøyd med tjenesten vår, setter vi pris på om du kontakter oss. Alle kan gjøre feil, men vi streber etter å alltid gjøre opp for oss til syvende og sist.

Hvis du som Zmarta-kunde synes vi har gjort feil, skal du først og fremst snakke med saksbehandleren eller låneadministratoren som er berørt, avhengig av hva som har skjedd. Denne kommer alt etter behov til å vende seg til sin nærmeste sjef for å prøve å finne ut hva som har skjedd og deretter gi beskjed om dette til klageren.

Har du ytterligere spørsmål kan du dessuten kontakte vår Klageansvarlig via e-post på klage@centum.no eller ringe til 239 67 010.

Om vi ikke blir enige, kan du sende en skriftlig klage til oss med klageårsak og eventuelle krav. Vi kommer i løpet av 14 dager til å bekrefte den innkommende klagen skriftlig, samt iverksette undersøkelser. Mens vi undersøker saken kommer Klageansvarlig til å hente inn nødvendig informasjon for å kunne bedømme klagen. Målet vårt er å håndtere hele saken i løpet av 14 dager. Avhengig av hva som har skjedd, kan det i noen tilfeller ta litt lengre tid. I slike tilfeller kommer du til å få skriftlig informasjon om det forventede tidspunktet for svar. Vi kommer til å gi klageren beskjed skriftlig, med vår avgjørelse, hva vi har tatt stilling til, samt begrunnelse.

Klagen sendes til:
Zmarta/Centum Finans Klageansvarlig
c/o Aker Brygge Business Centre
Postboks 1433 Vika
0115 OSLO

Eller via e-post til:
klage@centum.no

Våre samarbeidspartnere

Zmarta samarbeider med rundt tyve långivere og banker hvor vi mottar provisjon for videreformidlingen. Gjennom våre samarbeidspartnere kan vi sikre at du mottar et best mulig tilbud basert på ditt individuelle behov! Du kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no.

Logg inn for å se dine søknader

Fyll ut fødselsnummer for å få et nytt passord

Takk for din søknad! Gå videre til Min konto for å se dine tilbud.

Logg inn på Min konto

En feil har oppstått!

Logg inn med bankID for å få muligheten til å få fler tilbud – det holder å gjøre dette en gang.

Fortsett till Min Konto med bankID så får du mulighet til å ta del av fler tilbud!

Oisann! Fødselsnummeret du har angitt for bankID-inlogging stemmer ikke overens med det som finns i søknaden. Er dere to som har søkt sammen? Logg da inn med hovedsøkerens fødselsnummer.

kommer snart

Logger inn

Oppretter og sender et nytt passord