Er du misfornøyd med tjenesten vår?
Har du ytterligere spørsmål kan du dessuten kontakte vår Klageansvarlig via e-post på klage@centum.no eller ringe til 23 96 70 10.
Om vi ikke blir enige, kan du sende en skriftlig klage til oss med klageårsak og eventuelle krav. Vi kommer i løpet av 14 dager til å bekrefte den innkommende klagen skriftlig, samt iverksette undersøkelser. Mens vi undersøker saken kommer Klageansvarlig til å hente inn nødvendig informasjon for å kunne bedømme klagen. Målet vårt er å håndtere hele saken i løpet av 14 dager. Avhengig av hva som har skjedd, kan det i noen tilfeller ta litt lengre tid. I slike tilfeller kommer du til å få skriftlig informasjon om det forventede tidspunktet for svar. Vi kommer til å gi klageren beskjed skriftlig, med vår avgjørelse, hva vi har tatt stilling til, samt begrunnelse.
Klagen sendes til:
Zmarta/Centum Finans Klageansvarlig
c/o Aker Brygge Business Centre
Postboks 1433 Vika
0115 OSLO
Eller via e-post til:
klage@centum.no