Klagehåndtering

Er du misfornøyd med tjenesten vår?

Hvis du som Zmarta-kunde synes vi har gjort feil, skal du først og fremst snakke med saksbehandleren eller låneadministratoren som er berørt, avhengig av hva som har skjedd. Denne kommer alt etter behov til å vende seg til sin nærmeste sjef for å prøve å finne ut hva som har skjedd og deretter gi beskjed om dette til klageren.

Har du ytterligere spørsmål kan du dessuten kontakte vår Klageansvarlig via e-post på klage@centum.no eller ringe til 23 96 70 10.

Om vi ikke blir enige, kan du sende en skriftlig klage til oss med klageårsak og eventuelle krav. Vi kommer i løpet av 14 dager til å bekrefte den innkommende klagen skriftlig, samt iverksette undersøkelser. Mens vi undersøker saken kommer Klageansvarlig til å hente inn nødvendig informasjon for å kunne bedømme klagen. Målet vårt er å håndtere hele saken i løpet av 14 dager. Avhengig av hva som har skjedd, kan det i noen tilfeller ta litt lengre tid. I slike tilfeller kommer du til å få skriftlig informasjon om det forventede tidspunktet for svar. Vi kommer til å gi klageren beskjed skriftlig, med vår avgjørelse, hva vi har tatt stilling til, samt begrunnelse.

Klagen sendes til:
Zmarta/Centum Finans Klageansvarlig
c/o Aker Brygge Business Centre
Postboks 1433 Vika
0115 OSLO

Eller via e-post til:
klage@centum.no

Chat med oss!